29 oktober 2012

besöket!

natten har varit väligt jobbig för mig. sovit orolig och funderat mycket på dagens besök. vaknade med en huvudvärk som jag fort tog bort med lite värkmedicin.

min mor ringde och berättade att hon blir lite sen men ifall jag kör iväg själv så kommer hon dit och stöder mig.
kom in till stället och kände trycket över böstet komma och tänkte nej vad gör jag. sen kom en gubbe ut och stod å kollade på mig å ja va "ja ska ti tandläkaren" okej sa han kom in bara och smartaste kommentaren på länge "jahaa e de du de!" :)

gick in och så fick jag sitta ner och disskutera en stund kändes då helt okej att vara där. men så kom orden ur gubben och fråga vad jag är rädd öfr då känner jag bara hur tårarna kommer och känner att nej varför frågar han.. berättar varöfr och känner att di för en gångs skull vet och försöker förså min situation.
så  nu hör ni e de bara att hålla tummarna för mig och hoppas att min rädsla skall försvinna och att jag skall våga besöka stället oftare!

sen kom mamma hit en stund och var med mig en timme eller två.. <3 nbsp="nbsp" p="p">
efter att fröken hade vaknat for vi iväg och kollade till nyöppnade majahome! så fint dom har fått och vilka erbjudanden!
köpte min första julklapp.!

samt en snygg tunika/klänning åt anya .. den med görna äpplen på bilden ljuger lite om färgen!
(lånad bild från majahomes blogg)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar