14 januari 2013

måndag 14.1.2013

Började dagen med att åka iväg till dagis. Duktig fröken hade vi å. Första gången på pottan vid dagis å katjung där kom det kiss. :)
sen ut och väl ute så skulle jag lämna henne ensam en stund. Gick bra då jag så hejdå, hann till bilen och hör då världens skrik. En väldigt ledsen tjej lämnade jag där.
Bara att sätta sig i bilen och köra iväg. •suck•
tårarna spruta.. Väldigt jobbig dag. Ringde flera men inget svar .. Ringde sen åt Nilla och fick prata av mig lite. Blev bättre då. Tackar för det <3 p="p">For tillbaka till dagis för att hämta henne. En glad tjej då hon såg mig.. Men då vi väl skulle iväg så ville hon inte det..

Hem och äta och sen blev de sovdags för fröken.. Satt en stund och njöt och tänkte mycket..

Ställt inför kvällens party och det blev lyckad. Fick 2 tights åt anya och en tröja för att vara värdinna.. De tackar man för..
Många kom och riktig roligt att få träffas och prata av sig..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar